Børneteater Balder

Spil med

Drømmer du om at stå på en scene? Har du en skuespiller gemt i maven?

Vil du grine og have det sjovt sammen med andre børn og unge? Så er Balder noget for dig.

Balder

Balder er musikskolens børneteater. Vi står på 3 ben – skuespil, bevægelse og sang.

I den ugentlige undervisning vil eleverne komme igennem alle 3 elementer og lære at få dem til at spille sammen. Det forventes, at eleverne deltager i alle 3 elementer, men ved forestillinger sammensætter vi holdet, så eleverne primært optræder med den del, hvor de føler sig mest tilpas.

Vi skal lege, synge, danse, undersøge, udforske og grine os igennem en masse øvelser, hvor vi undervejs øver os i at performe og komme ud over scenekanten.
Der vil flere gange i løbet af året være mindre performances, hvor vi optræder for større eller mindre publikum og ved skoleårets slutning, vil vi lave en større forestilling.
Hvis du har spørgsmål til indholdet i Balder er du velkommen til at kontakte musikskolen for uddybende information.

Vi glæder os til at tage imod jer i Balder!

Balder

Børn og unge, fra 3. klasse
StedNr. Nissum skole
Antal børn10-15 elever pr. hold